Onze visie

Wij geloven in de God van de Bijbel die ieder van ons uniek heeft geschapen. Wij zien het als onze opdracht om met kinderen op weg te gaan en hen zo te laten ontdekken wie zij zijn, wat ze kunnen en willen betekenen als wereldburger. Wij beseffen dat wij met elkaar verbonden zijn. Door te groeien en te delen met alle betrokkenen; kinderen, ouders, medewerkers, bestuurder en leden van RvT, komen wij tot onze bestemming in een steeds veranderende samenleving. Onze wereld biedt zoveel om je over te verwonderen, het is de beste plek om te leren!

Onze missie

Wij gaan voor onderwijs dat ieder kind de ruimte geeft om op ontdekkingstocht te gaan. Onderwijs dat maakt dat kinderen zich verwonderen over de wereld om hen heen. Medewerkers en kinderen kunnen samen ontdekken wie zij zijn en hoe zij tot groei kunnen komen. Elke ontdekkingstocht is verschillend, iedereen leert anders. Ons onderwijsaanbod sluit daarom aan op de verschillende interesses en mogelijkheden van kinderen en is gericht op leren met hoofd, hart en handen. Zo ontdekken wij samen welke betekenis wij als wereldburgers hebben.