Instroomgroep – CBS De Bron zoekt per 1 januari 2025 een enthousiaste leerkracht in opleiding voor de jongste kleuters

Organisatie

De Bron is een protestants christelijke basisschool in Wezep. De school telt ruim 180 kinderen en 20 leerkrachten. De Bron heeft een nieuw schoolgebouw in een huiselijke sfeer. Ons onderwijs staat voor: opbrengstbewust, uitdagend, zelfstandig, verantwoordelijk en samen. We bouwen samen aan een school waarin leerlingen en leerkrachten actief betrokken zijn en via eigen inbreng tot optimale ontwikkeling komen.

CBS De Bron maakt deel uit van Stichting Cambium. Cambium verzorgt onderwijs op zeven christelijke basisscholen. Deze bevinden zich in de plaatsen Heerde, Veessen, Hattem en Wezep en bieden onderdak aan ongeveer 1450 leerlingen. Binnen deze scholen werken ongeveer 150 medewerkers, in verschillende functies en verantwoordelijkheden.

Wij zoeken een collega die:

• bewust kiest voor het Protestants Christelijk Onderwijs
  • de kinderen spelend en ontdekkend kan laten leren
  • een enthousiaste, vrolijke en betrokken medewerker voor onze jongste kleuters is
  • het leuk vindt om samen te werken
  • bovenal hart heeft voor kinderen

Taken Lio-student:

• voorbereiden, aanbieden en evalueren van onderwijs aan een groep leerlingen
  • zorgdragen voor een inzichtelijk en kwalitatief goede leerlingenzorg
  • opbrengstgericht  werken
  • onderhouden van contacten met ouders, collega’s en externen
  • bijdragen aan de ontwikkeling van de school

Wij bieden

• een prettige en uitdagende werksfeer
  • een enthousiast team met collega’s die voor je klaar staan
  • werkdagen maandag, dinsdag, woensdag
  • salaris conform afspraken binnen Scope/CAO

Enthousiast geworden?

Wij nodigen je van harte uit om te reageren! Stuur je sollicitatie met CV vóór 1 september naar robderuiter@stichtingcambium.nl.
Voor inlichtingen kun je contact opnemen met Henda Dijkstra, schoolopleider van Stichting Cambium o.n. 0578-693740 of met Rob de Ruiter, directeur van CBS De Bron, o.n. 038-3763039.

LIO’er gezocht!

Instroomgroep – jongste kleuters